Blogia
FSA_de_las_JONS

El jefe del sindicato vertical: AL aparatu

El xefe'l sindicatu vertical y artífice de la ideoloxía nacional-sindicalista, única braera y llexítima, apaez güei nel NO-DO opinando sobro l'agua. Paez raro qu'un llíder como'l de nuesu nun se circunscriba a los temes sindicales-subvencionales, pero ye qu'un home del so altor inteleutual, de la so capacidá dialéutica, nun pue quedar arrequexáu a esi ámbitu de la vida nacional-sindicalista del nuesu país.

Poro, el xefe del sindicatu vertical defendió que se faga una mesa reGional del agua y que los probes ciudadanos tengan que pagar por usar un agua que n'Asturies haila asgaya, a diferencia de notres partes de la patria española, una, grande y cada vez más llibre... Da igual, porque nós somos españoles, qué digo españoles, somos españolísimos, lo más español qu'hai nel mundiu (mira tú, Covadonga ye España y lo demás tierra conquistao) Asina que, si nel restu d'España nun hai muncha agua y hai qu'entamar a facer coses pa que la xente gaste menos, nós nun podemos ser menos... Da igual tener los embalses más llenos d'España

http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pNumEjemplar=1445&pIdSeccion=42&pIdNoticia=458484

Da igual tenelos al 72,9% de la so capacidá, da igual que nun mos falte l'agua, ¿Qué en Madrid Falta l'agua y hai que facer coses pa que nun seya asina? Pues nós a imitalos, ¿QUé ye eso de lleva-y la contraria a la castiella del secarral? O pagamos toos y aforramos agua toos, o nun aforra naide, y eso nun ye asina porque lo diga yo, ye porque lo diz daquién con muncha más sabiduría, munchu altor de mires más, y munchísima seriedá, como ye'l xefe del Sindicato Vertical, y pensador de la corriente Nacional-Sindicalista, el Sr Villa que dios guarde na so gloria.

 

Pa más información, el NO-DO:

http://www.lne.es/secciones/seccion.jsp?pNumEjemplar=1445&pIdSeccion=42&rand=1162359139026

UVIÉU, a 7u AÑU DEL ALZAMIENTU ARECIL!

 

 

 

1 comentario

Sobrinu de Valledor... -

Menuda frikada