Blogia
FSA_de_las_JONS

Esos Malos Españoles

Yá foron les elleicioens en Cataluña, y los malos españoles les ganaron pola mínima, 68 escaños de 135. La verdá, en momentos como estos, nós, dende la direición xeneral de la FSA de las JONS, sentímonos arguyosos d'un pueblu como l'asturianu que dalo tou por España. Dende los sos fíos en forma de movilidá llaboral, a les sos perres en forma de cooperación económico, y que nun pide nunca cobrar los impuestos que n'otres comunidaes sí cobren pal esfrute de los qu'ellí viven.

Los asturianos son los meyores españoles de toos, y eso ye motivu d'arguyu, pues en vez de salir a la cai pa pedir más perres, más puestos de trabayu, el fin de les lleendes urbanes o que nun se gasten les perres nuna televisión autonómica, salimos pa festexar los trunfos de Fernando Alonso, esi gran español, y pa cantar los cancios de Melendi o p'aplaudir a los príncipe y princesa d'Asturies, qu'incluso tienen el detái de falar de "manera graciosa y con un típico acento reGional" en delles ocasiones que vienen per equí. La verdá, con un pueblu como l'asturianu da gustu ser español, y ún síentese bien.

Esa preciosa ciudá que tenemos, Madrid, ta fecha col esfuerciu y col sangre de tolos trabayadores llaboralmente-móviles d'Asturies y gracies a qu'Asturies nun reclama coses como los malos españoles de vascongadas y cataluña, que namái quieren l'egoísmu y nun facer grande a España y a la so grandiosa capital, la graciosa villa de Madrid. Por eso, dende la FSA de las JONS, queremos llamentar qu'en cataluña les fuercies de la anti-españa, la xudeomasonería trunfe nunes elleicioens dafechu amañaes nes que se persigue a la gloriosa llingua de cervantes. Equí siguimos, resistiendo por Don Pelayo, Covadonga, la Santina, y el nuesu presidentísimu, AReces, que dios guarde munchos años.

ARRIBA ESPAÑA!

UVIÉU A 7u AÑU DEL ALZAMIENTU ARECIL

 

0 comentarios